wtorek, 11 listopada 2014

You don't have to try so hard*

W tamtym tygodniu zrobiłam aż 4 szablony!
Dziś przedstawię wam tylko jeden.
Teraz znów będę miała mniej czasu, każdy weekend zajęty. :c

Ale sformatowałam sobie komputer. 
Śmiga teraz jak nowy. xD
O wiele łatwiej się funkcjonuje na takim komputerku. ♥



Szablon wykonany dla Little Queen z bloga Little Girl, Big World.


Krótkie info
Naprawdę nie lubię tego, jak ktoś zamawia u mnie szablon, a potem go nie ustawia.
Serio, jeśli nie podoba ci się to, co dla Ciebie zrobiłam to powiedz. 
Jestem otwarta na wszelkie zmiany.
W tym czasie mogłabym zrobić szablon dla kolejnej osoby, a tak to się marnuje.

Dlatego zanim się do mnie zgłosisz, zastanów się czy na pewno chcesz zmienić szablon na jeden z moich.


~"Wait a second,
Why, should you care, what they think of you
When you're all alone, by yourself, do you like you?
Do you like you?"~*

* Colbie Caillat - Try

3 komentarze:

  1. :) Hey ♥ Robisz cudowne szablony więc mam pytanie,zrobiłabyś mi szablon z Cailin Russo i Justinem Bieber ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ewentualnie z Justinem Bieberem i Barbarą Palvin ♥ Napisz jeśli się zgodzisz --> ask.fm/spac8

      Usuń
  2. Zdjęcia :

    http://data1.whicdn.com/images/15333465/original.jpg

    http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2014/05/bieber-amfar/justin-bieber-amfar-gala-cannes-2014-09.jpg

    Bez napisu i chciałabym aby te zdjęcia były po przeciwnych stronach a po środku post oraz na górze linki i wgl. albo coś takiego jak w szablonie powyżej ♥

    OdpowiedzUsuń