poniedziałek, 20 października 2014

You make me want to scream at the top of my lungs*

Mam strasznie zapchane dni w październiku. Czasami mam już dość.
W dodatku w zeszły piątek miałam połowinki/półmetek.
I w ten też mam.
I w jeszcze następny również.

Strasznie imprezowa się zrobiłam!

Jednak nie zapominam o szablonach! :)
W ostatnich dniach zrobiłam nowy szablon. A nawet zabrałam się już za kolejne. :)


Szablon wykonany dla Haroldy z bloga Rock me!

Jak się podoba?
Może powinnam zmienić coś w swoich szablonach?
Śmiało piszcie!

Do napisania! :)

~Keep on dreaming, don't stop breathing, fight those demons
And sell your soul, not your whole self
If they see it when you're sleeping, make them leaving
And I can't even see if it's out there, anymore~*

* The Neighbourhood - Afraid

1 komentarz: